×
Вхід в особистий кабінет
забули пароль?
Увійти як користувач
Facebook Зареєструватися
Повернення або обмін товару

В інтернет-магазині NORD обмін товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, здійснюється при дотриманні наступних умов:

  • наявність видаткової накладної про придбання товару;
  • збережені заводські пломби, захисні плівки на товар;
  • збережений товарний вигляд виробу і його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості;
  • товар не має слідів експлуатації (сліди експлуатації - будь-які зміни в товарі, що свідчать про його використанні за призначенням: для кухонної техніки і техніки для дому - сліди приготування або зберігання їжі, сліди миючих засобів, забруднення; для потребуючих установки товарів - сліди установки; для цифрової техніки - встановлене або активоване програмне забезпечення, призначені для користувача настройки, призначені для користувача файли і т.д.);
  • наявність оригінальної, цілісної упаковки товару та його комплектуючих (порушення цілісності упаковки - це часткове або повне порушення зовнішнього вигляду упаковки, відсутність яких-небудь компонентів упаковки або їх сильне, не відновлене пошкодження (правильний розтин картонної упаковки не є порушенням);
  • збережена повна комплектація товару, передбачена Виробником: аксесуари, витратні матеріали, супровідна документація, керівництво по експлуатації та сервісна книжка і т.д.

Повернення або обмін товару неналежної якості проводиться за умови наявності істотного недоліку, підтвердженого актом (довідкою) авторизованого або власного сервісного центру NORD.

Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від покупця причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак: він не може бути усунутий; його усунення потребує понад чотирнадцять днів; робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

Повернення товару неналежної якості або його обмін здійснюється за наявності такого переліку:

  • документа, що підтверджує придбання товару (видаткова накладна);
  • акту (довідки) Авторизованого Сервісного Центру Виробника про не ремонтопридатність (наявності істотного недоліку);
  • повної комплектації товару згідно з інструкцією виробника;
  • письмової заяви клієнта на обмін товару або повернення грошових коштів.

Для повернення товару потрібно надіслати нам повідомлення на електронну скриньку shop@nord.ua або заповнити форму нижче. Отримайте підтвердження від представника компанії та надішліть товар на склад компанії. Оплата доставки товару відповідної якості - за рахунок відправника.

Грошові кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем. Повернення грошових коштів займає в середньому до 2 робочих днів після отримання повернутого товару на склад.

УМОВИ ОБМІНУ І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ВІДПОВІДНО ДО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ

Цей сайт використовує кукі щоб пропонувати Вам більш чуйне та персоналізоване обслуговування.
Використовуючи даний сайт Ви дозволяєте нам використовувати cookies. Якщо Вам потрібно більше інформації відвідайте Політика конфіденційності.