×
Вхід в особистий кабінет
забули пароль?
Увійти як користувач
ВКонтакте Facebook Зареєструватися
Повернення або обмін товару

    В інтернет-магазині NORD обмін товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, здійснюється при дотриманні наступних умов:

  • наявність видаткової накладної про придбання товару;
  • збережені заводські пломби, захисні плівки на товар;
  • збережений товарний вигляд виробу і його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості;
  • товар не має слідів експлуатації (сліди експлуатації - будь-які зміни в товарі, що свідчать про його використанні за призначенням: для кухонної техніки і техніки для дому - сліди приготування або зберігання їжі, сліди миючих засобів, забруднення; для потребуючих установки товарів - сліди установки; для цифрової техніки - встановлене або активоване програмне забезпечення, призначені для користувача настройки, призначені для користувача файли і т.д.);
  • наявність оригінальної, цілісної упаковки товару та його комплектуючих (порушення цілісності упаковки - це часткове або повне порушення зовнішнього вигляду упаковки, відсутність яких-небудь компонентів упаковки або їх сильне, не відновлене пошкодження (правильний розтин картонної упаковки не є порушенням);
  • збережена повна комплектація товару, передбачена Виробником: аксесуари, витратні матеріали, супровідна документація, керівництво по експлуатації та сервісна книжка і т.д.

Повернення або обмін товару неналежної якості проводиться за умови наявності істотного недоліку, підтвердженого актом (довідкою) авторизованого або власного сервісного центру NORD.

Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від покупця причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак: він не може бути усунутий; його усунення потребує понад чотирнадцять днів; робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

    Повернення товару неналежної якості або його обмін здійснюється за наявності такого переліку:

  • документа, що підтверджує придбання товару (видаткова накладна);
  • акту (довідки) Авторизованого Сервісного Центру Виробника про не ремонтопридатність (наявності істотного недоліку);
  • повної комплектації товару згідно з інструкцією виробника;
  • письмової заяви клієнта на обмін товару або повернення грошових коштів.
УМОВИ ОБМІНУ І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ВІДПОВІДНО ДО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ