×
Вхід в особистий кабінет
забули пароль?
Увійти як користувач
ВКонтакте Facebook Зареєструватися

Повернення або обмін товару

Повернення або обмін товару неналежної якості проводиться за умови наявності істотного недоліку, підтвердженого актом (довідкою) авторизованого або власного сервісного центру NORD.

Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від покупця причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак: він не може бути усунутий; його усунення потребує понад чотирнадцять днів; робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

УМОВИ ОБМІНУ І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ВІДПОВІДНО ДО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ

Цей сайт використовує кукі щоб пропонувати Вам більш чуйне та персоналізоване обслуговування.
Використовуючи даний сайт Ви дозволяєте нам використовувати cookies. Якщо Вам потрібно більше інформації відвідайте Політика конфіденційності.