Для клієнтів
- наявність видаткової накладної про придбання товару;
- збережені заводські пломби, захисні плівки на товар;
- збережений товарний вигляд виробу і його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості;
- товар не має слідів експлуатації (сліди експлуатації - будь-які зміни в товарі, що свідчать про його використанні за призначенням: для кухонної техніки і техніки для дому - сліди приготування або зберігання їжі, сліди миючих засобів, забруднення; для потребуючих установки товарів - сліди установки; для цифрової техніки - встановлене або активоване програмне забезпечення, призначені для користувача настройки, призначені для користувача файли і т.д.);
- наявність оригінальної, цілісної упаковки товару та його комплектуючих (порушення цілісності упаковки - це часткове або повне порушення зовнішнього вигляду упаковки, відсутність яких-небудь компонентів упаковки або їх сильне, не відновлене пошкодження (правильний розтин картонної упаковки не є порушенням);
- збережена повна комплектація товару, передбачена Виробником: аксесуари, витратні матеріали, супровідна документація, керівництво по експлуатації та сервісна книжка і т.д.
Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від покупця причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак: він не може бути усунутий; його усунення потребує понад чотирнадцять днів; робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
- документа, що підтверджує придбання товару (видаткова накладна);
- акту (довідки) Авторизованого Сервісного Центру Виробника про не ремонтопридатність (наявності істотного недоліку);
- повної комплектації товару згідно з інструкцією виробника;
- письмової заяви клієнта на обмін товару або повернення грошових коштів.
Для повернення товару потрібно надіслати нам повідомлення на електронну скриньку shop@nord.ua або заповнити форму нижче. Отримайте підтвердження від представника компанії та надішліть товар на склад компанії. Оплата доставки товару відповідної якості - за рахунок відправника.
Грошові кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем. Повернення грошових коштів займає в середньому до 2 робочих днів після отримання повернутого товару на склад.
УМОВИ ОБМІНУ І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ВІДПОВІДНО ДО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ